mattislife

Alla inlägg den 3 juli 2010

Av matilda - 3 juli 2010 18:00

HEHE , idag fyller papi år. grattis din gamla gubbe !

haha! , jag älskar dej , du är bäst   


( har ingen bild på honom i denhär datorn   )

Av matilda - 3 juli 2010 18:00

Har nyss vaknat ur min hemskaste dröm ever !..att vi skkulle flytta hit , usch.

Vad hemskt. det pratar vi inte mer om , haha !

Idag ska vi åka hem till kära sundsvall igen *sadface* - jag vill hem. med ändå inte :(

Fast egentligen blir det gaaanska skönt , för alla myggor förstör allt.

Nu ska jag packa ihop , fixa mej och äta frukost. Skrivee när vi närmar oss min 'kära' hemstad.haha

Pusshej !


klockan tio

nu sitter vi i bilen påväg hemmåt , hejs !


UMEÅÅÅÅÅ !

Klockan är fem och vi är i umeå nu , hitills har det gått ungefär 6-7 timmar , och vi har 27 mil kvar. Ska springa in på donken och äta nu. Tjarå ! <3



Av matilda - 3 juli 2010 18:00

Nu ska vi åka en sväng runt stället där vi bor , sen ska vi tillbaka till stugan. Där ska jag se på fotbolls VM , eh. vet någon vilka som spelar ?

Idag har jag nog dödat MINST en miljon äckelmyggor ! , dom är på god väg att typ äta upp hela mej. uscha. Men , nu kan jag inte sriva mer. Vägen är alltför guppig.

Skriver mera snär vi är tillbaka , pussen



Runt halv ett - i stugan.

Nu ligger jag i sängen och är helt utmattad , den sista stunden blev jag åksjuk i bilen  , uhu , inte kul  Men jag ska läsa KLICK nu sen hörs vi imorgon.

Sov sött !

Av matilda - 3 juli 2010 18:00

good morning sweets !

Nu är klockan halv elva och vi är i junsele , ska strax in på macken och köpa något att dricka. Hitills har det gårr rätt fort , men några timmar till har vi framför oss. Vi hörs senare !



Runt 12 - torsdag natt

Godkväll kära läsare ! , äntilgen är vi tillbaka i stugan. Jag ska strax ta en säng in i badrummet och tvätta bort sminket. Nu ikväll har vi varit hos min moster , där åt vi middag.kycklingsallad , den var god. Sen fick vi tårta , efter det tog jag plats i soffan och pratade lite med folket som var där. Nä , nu ska jag skynda mej in på toan innan någon annan hinner före !

Sov sött !

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards