mattislife

Alla inlägg den 27 juli 2010

Av matilda - 27 juli 2010 23:54

Nu måste jag nog säga godnatt till datorn , till bloggen och även er mina kära läsare. Efter frukosten imorgon tar vi en sväng in till stan och kikar lite till.

men det är imorgon det ! , nu ska jag fixa till mej och hoppa ner i sängen.

godnatt

Av matilda - 27 juli 2010 23:47

dagens humör ; jätte glad !

dagens mående ; super

dagens borde ; eh , ingen aning faktiskt ! (;

dagens frisyr ; boll

dagens smink ; mascara och kajal (:

dagens klädsel ; linne , shorts lång-ärmad (:

dagens beroende ; sunbrillzzz (:

dagens tråkigaste ; vetinte , men det kan vara att jag blev tvungen att kliva upp halv 9 för att gå och äta frukost..

dagens längtan ; kjarkur

dagens superlängtan ; jennifer , jossan , agnes och fanny :'( <3

dagens låt ; i like - keri hilson

Av matilda - 27 juli 2010 22:34

hej på er ! , ett tag sen sist nu ? , hehe. allafall.

Vi kom nyss till hotellet , åh , vi bor mellan 5 och 700 meter från centrala örebro !

är det inte fantastiskt ?  , somsagt har vi vart på oleary´s nu , muuums..maten var väldigt god. Men jag tror att jag beställde snäppet för starka kycklingvingar..haha. rätt åt mej. Detta blir ett ganska snabbt inlägg för jag ska springa ner till receptionen och köpa en påse med bilar tror jag , haha.

Jag ligger allafall själv inne på rummet nu , sjukt varmt !..

medans alla andra sitter nere i baren. Nej ! , jag slänger in några bilder sen springer jag ner , osså hörs vi nog senare !


        

Av matilda - 27 juli 2010 16:23

god dag kära läsare , eller rättare sagt god eftermiddag..haha.

Kom till örebro igår runt 3 eller något sånt , då checkade vi in på hotellet och sen bar det iväg för fotboll..kuben ' min brors lag ' vann med 3-1. grattis grabbar.

menmen , idag har vi inte gjort speciellt mycket , kollt runt inne i staden.

Har fått ett grymt mysigt ställ som kommer funka perfekt för mys i vinter !

Om några minuter ska jag hoppa in i duschen och senare ska vi in till stan och käka middag på oleary´s med några kompisar. Det kommer bli mys , höhö. tror jag (:

Köp och sånt får ni antagligen när vi kommer hem , eller någon dag framöver.

Nu ska jag hoppa in i duschen , sen skyndar vi nog iväg , för vi har bord bokat klockan 6 !

vi hörs imorgon eller senare ikväll !

kramar


PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards