mattislife

Alla inlägg under januari 2010

Av matilda - 29 januari 2010 20:08

Hahahah , ja , har ni sett den nya ica reklamen ? , jag bara älskar

den & då menar jag verkligen Ä-L-S-K-A-R ! , så underbar . NJUT !


Bäst ! , eller hur ?   


Av matilda - 29 januari 2010 15:44

hehe , här kommer en bild på dagens mysoutfit ! ,


  


svarta tights - gina tricot

svart tröja - ingen aning

snoddar ( på armen ) - H&M

på bilden fick jag tyvärr inte med tjocksockarna! , dom var bruna o vit . riktigt mys .

koftan kom inte heller med men jag laddar upp en bild senare !


Av matilda - 29 januari 2010 15:17

hejjjhallå ! , nu sitter jag här & har precis kommit hem från skolan , dagen har faktiskt varit helt okej ! , å . vi hadde matteprov med , det känns som att de gick ganska bra faktiskt . Ikväll ska jag till stan med mammsen och kolla på nya slalomskidor , wiho ! , det blir superkul . tänk dej att glida ner för backen i varma kläder och bara känna den friska luften i ansiktet ,  det är något som står ganska högt upp på min topplista !.mhmm, underbart att få en kopp choklad efteråt med ;)

ikväll så ska jag nog bara mysa med familjen , jag tycker ju att det är väldigt underhållande att se Willy på dansgolvet i let´s dance , haha..! . Men det är en sak jag är lite nere över idag + andra dagar . Åh , när vintern kommer betyder de torra läppar ! , nej , dom blir frasiga , torra & knallröda


tips om du har samma problem som jag !

 

  

super produkten vaseline , gör så att du får mjuka läppar  22 :-  , finns i de flesta butiker !

vaselinet funkar oxå om du vill ha fylligare fransar men även mot sprickor också .

Av matilda - 28 januari 2010 21:53

hej på er ! , nu sitter jag här & har precis fixat mitt ansikte med lite scrub o grejs . åh ! , jag känner mej sjukt fräsch just nu . ni ska få se de sakerna jag använde , hehe , kanske inte de mest intressanta då . men men , efter att jag har uppdaterat nu så blir det nog mys framför tvn med en kopp te under en filt , härligt .



superduper produkter !


till vänster : dove summer lotion , ger dej en sommarbrun yta , funkar väldigt bra ! . köpt på åhléns ,  59 :-

till höger : Mary kay time wise , ansiktsscrub & lotion i ett ! ,  så smart . funkar oxå väldigt bra . priset är jag inte riktigt säker på men köpt av MARY KAY .


Värt att testa , eller hur  ?



Nu så slutar jag detta inlägg med ett gonatt // MATILDA <3


Av matilda - 28 januari 2010 19:08

Om ni söker bra märken då tipsar jag er verkligen om smink/hudvårdsprodukter från sminkshop . Superbra och inte så farligt dyrt heller , alltså ni som söker bra o lågpris produkter så föredrar jag sminshop.



W7 luxury powder 03

ett puder jag rekomenderar , suuper bra ! endast 49 :-




Ett sorts krämpuder som funkar om du har rodnader eller liknande ,värt att testa !

Creme to powder medium beige , endast 69 :-

Av matilda - 28 januari 2010 18:11

hejjjjjjj alla sötnosar ! , har jag nyss ätit en "mysig" middag med mej själ , haha..!  de låter väl kul ? , nejdå. men för en liten stund sen så vandrade jossan & fanny hem , vi spelade in några superroliga filmer , huvudroller  ; fanny and matilda . hehe , nu så sitter jag här och myser i soffan och om en liten stund tänkte jag ladda upp lite tips o sånt .

Puss & kram // MATILDA <3 

Av matilda - 28 januari 2010 15:03

hallå allihopa !

jag tänkte bara säga välkommen till min blogg och som start tänkte jag

bjuda på en låt + någon bild från dagen , uppdaterar ikväll .

Hörs sen , hejdå

/ MATILDA <3






  

Tidigare månad - Senare månad

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards