mattislife

Alla inlägg den 30 september 2010

Av matilda - 30 september 2010 21:22

Jag tänkte bara höra en graj med er mina kära läsare.

Vad ska ni ha för jacka i vinter ? jag har jätte svårt för att hitta en.

Förra året hade jag en röd dunjacka, men i år vet jag inte riktigt vad jag vill ha.

HJÄLP MEJ.

Av matilda - 30 september 2010 19:41

sitter just nu och kollar på Lindex reklam, har totalt fastnat för låten som spelas. Och i videon är det massor med glitter och glamour. I like. Annars så har det inte speciellt mycket nu ikväll, jag, mamma och pappa har varit i huset. Jag har målat idag igen. Men efter ett tag drog jag hem för jag fick jätte ont i huvudet och kände mig hängig. Snart börjar idol, go alice ! vem hejar ni på förresten ? ;)

Imorgon ska jag till gymmet med bror, då får vi ses hur det går! (:

Nu ska jag gå och fixa en kopp jordgubbs té, oså hörs vi kanske senare.


målar-outfit :

  

vackert. jag vet.



Pusshej

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards