mattislife

Direktlänk till inlägg 3 juni 2011

TEST

Av matilda - 3 juni 2011 09:50

ALLA B-RUDAR, SKA GÖRA TESTET!

KÄRLEK, FAMILJA, SKOLA, VÄNNER, FJORTIS, ALKOHOL, KRIMINELLT OCH DÅLIGA TIDER.


KÄRLEK :

Är du kär just nu? nje

Har du dumpat någon? ja

Vem kramade du senast? fanný

Har du någon kille just nu? nope

Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? ne


SKOLA :

Är du duktig i skolan? hehe.

Har du bra betyg? ganska

Sköter du dig i skolan? jarå

Har du fått bra resultat på ett prov? ja

Har du tuggat tuggummi under lektionstid? ja?

Haft mobilen på lektionstid? ja.


FAMILJ :

Du bor tillsammans med dina föräldrar? ao

Trivs hemma? yes

Har du rymt hemifrån för att du inte har orkat med din familj? no

Har du skrikit och slagit din mamma? inte slagit.

Har du fått en rejäl utskällning på sistonde? vet inte?

Vem betyder mest i din famlj? alla betyder lika mycket.

Du kommer älska din familj oavsett vad som händer? absolut.


VÄNNER :

Du har vänner? haha ja, vem har inte?..

Du brukar vara med? fanny, jossan, jennifer och agnes ;)

Vem/vilka var du med sist? fanny, timo och olle

Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? ja.

Är det okej att ha killkompisar? ja? :o

Har du pussat någon av dina kompisar? ja.

Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? nej!

Har du blivit av med någon vän på sista tiden? nae.


FJORTIS :

Du sminkar dig varje dag? ja

Du putar med läpparna på kort? nix

Du tar kort på dina bröst? nix

Använder foundation på läpparna? nix

Super dig packad varje helg? nix

Du plattar håret och har typ en fjortisfrisyr? ja, plattar.

Ditt hår är knallblondt? nix


ALKOHOL :

Har du druckit alkohol? ja.

När drack du senast alkohol? längesen

Vem bjöd dig på alkohol? -

Vad var det för sorts alkohol? whiskey

Brukar du dricka alkohol? nix

Har du druckit öl? -

Tycker du om öl? -


KRIMINELLT :

Är det okej att vara kriminell? nae

Vill du bli kriminell? nix

Varför gör du sånt här? tidsfördriv

Vad är inte okej med att vara kriminell? mycke

Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? HAHA , nej?

Har du suttit i fängelse? nej

Vill du sitta i fängelse? nej


DÅLIGA TIDER :

Varit på dåligt humör senaste tiden? m

När grät du senast? söndags

Har du har gråtit över en kille? jao

Vem bråkade du med senast? adunno

Hur mår du psykiskt? bra

Har du varit inlagd på psyket? nix

Har du funderat på att skada dig själv på sista tiden? na

 

snyggisch

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda - 22 juli 2011 16:19


så lovers! bloggar för nuvarande bara på devote.se! Gav upp bloggen jag startade på blogg, det var omöjligt att få till den! Så detta är den nya : http://bysjostrom.devote.se/ hoppas ni underbara läsare följer mig dit! Måste nog säga att devo...

Av matilda - 21 juli 2011 14:29


Hej! sitter just nu och lyssnar på ulrik munther <3 hur bra!? Har startat en ny blogg på blogg.se nu, men är inte riktigt klar med designen.. Namnet så ni kan kika in får ni veta om någon dag. kommer just nu iallafall, fortsätta blogga här :) ...

Av matilda - 21 juli 2011 00:11

hej! nu är det torsdag. Och om cirkus, 9 timmar ska jag upp. Ska ut och springa, bara det inte regnar. Annars vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, kanske vara med någon? eller bara chilla.. vi får se! kram ...

Av matilda - 20 juli 2011 19:06

                 smycken och sådant kommer någon annan dag! ...

Av matilda - 20 juli 2011 19:04

  tröja - Topshop shorts - gina tricot  

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards