mattislife

Alla inlägg den 14 december 2010

Av matilda - 14 december 2010 21:13

känner att jag har bloggat nog mycket idag! Så nu ska jag ta mig en kopp té och sätta mig framför teven en stund. Hejdå!

Av matilda - 14 december 2010 18:58

      

1. Bikbok - 99 :-

2. H&M - 149 :- 

Av matilda - 14 december 2010 18:35

Jag heter matilda, men dom flesta kallar mig matti. Jag är 13 år och bor i ett hus i sundsvall, hit flyttade vi den första oktober i år.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. haha. Men iallafall. Jag föddes den 4 augusti 1997 på sundsvalls sjukhus.

Och sen dess har jag levt. hahah. När jag var liten så var jag en riktig busunge, jag älskade att springa omkring och skrika, men även att vara ute och leka. Nu när jag har blivit lite äldre så gillar jag inte alls att vara ute, men att skratta och ha kul tycker jag verkligen om! Några av mina andra intressen är dans och shopping. Jag dansar street och hiphop på Danceworld. Och det tycker jag är super kul. Att shoppa är nog mitt största intresse, det gör jag så fort jag kan.

Jag har ofta svårt att sitta still och vara tyst. Vilket nog dom flesta vet om! Kan man kalla att prata för hobby? För isåfall är det min. Jag tycker att det är superkul att träffa nya människor och lära känna dom, men kan ibland vara lite blyg.

Ett utav min intressen är förresten att sjunga också, jag sjunger nästan hela tiden. Alltså , när jag inte pratar.

Jag tycker även att det är roligt, men att sjunga inför andra tycker jag är pinsamt. för jag är inte direkt den bästa..om vi säger så! när jag blir äldre vill jag bli framgångsrik och tjäna bra. Att flytta utomlands skulle jag också vilja prova på. haha. Och jag vill gärna ha ett jobb där man får träffa mycket folk. Det älskar jag! Hoppas ni förstår någonting av det här.

Jag avslutar det här inlägget med en random bild på mig!

  

puss

Av matilda - 14 december 2010 18:26

dag 1 : Om mig själv

dag 2 : Där jag bor

dag 3 : Mitt favorit plagg

dag 4 : Min favoritplats

dag 5 : Mitt bästa minne

dag 6 : Min favorit musik

dag 7 : Jag och mina vänner i bilder

dag 8 : I min väska

dag 9 : 10 sanningar om mig själv

dag 10 : Min bästa vän


Nu kör jag igång med en sån här som typ alla har gjort!

hehe ,

Av matilda - 14 december 2010 17:52

så här ser jag ut nu, i mitt bruna hår! haha.   

fråga inte! haha.

  

 min sjukt snygga pepparkaksgubbe till vänster och julias till höger! ;)  


Det här är alla bilder jag har knäppt dom senaste dagarna...öh, men vi hörs snart!

Av matilda - 14 december 2010 17:18

hej! Förlåt för min urusla uppdatering.

Men vårat internet har legat nere ett tag, men nu är det igång igen!

Kom nyss hem från stan, aa. så var den dagen , jaja. Ni bryr er inte.

Om en stund ska jag ladda upp lite bilder om det funkar!

tills vidare så får ni ha en bra kväll sötisar!

puss

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards