mattislife

Alla inlägg den 15 december 2010

Av matilda - 15 december 2010 21:04

Tyvärr så har jag bara några få bilder från huset. Men jag bjuder på dom!

Någon annan dag kanske jag kan slänga in några fler.

Så här har ni vårat kök, och mitt rum :)  

 

  

rätt så dålig skärpa på alla tre, men detta är alla bilder som finns på den här datorn! 

Av matilda - 15 december 2010 20:58

hej på er godingar! Klockan är nu två minuter i nio. Och jag kom för bara en liten stund sen hem från fanný. Vi har varit ute en liten stund sen har inte mycket mer hänt!

Strax ska jag plocka undan lite i mitt rum, så det blir fint!

Imorgon börjar vi halv 10 så jag kanske hinner kika in en sväng på bloggen innan jag går :) Nu ska jag skriva lite, så läs vidare. puss och kram!

Av matilda - 15 december 2010 07:45

vill ha : pengar.

outfit : mysbyxor och tröja från H&M

smink : foundation, mascara, kajal, puder och rouge

frisyr : plattat tror jag. har inte bestämt mig än!

planer : inte mycket

låt : carry out - justin timberlake remix

saknad : mirjam <3

drog : tuggummi

godis : en skumtomte

humör : helt okej

ord : men å

goda gärning : ska vara duktig

måste : gå till skolan.


HA EN BRA DAG! vi hörs ikväll :)

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards