mattislife

Alla inlägg under april 2011

Av matilda - 10 april 2011 17:42

tjo bre, eller nåt.

Kom hem för en liten stund sen, har hängt på kuben all day long.

Tänkte först åka till birsta, men så vart det inte. så jag var med emelie och fanny istället.

Nu ska vi äta.

hands up - Big O ft. Hasan / drogen right now.

Av matilda - 9 april 2011 16:48

hej! just nu står pappa ute vid grillen och grillar kött. förstår ni hur gott det luktar eller!? haha. Idag har det varit ca. 20 grader och sol ute hela dagen. ÄLSKAAA!

Efter att vi har ätit drar jag mig in mot stan och möter upp sandra och carro, sen blir det bio ;) vi ska se "hur många lingon finns det i världen".

Dom är så gulliga på traildern tycker jag! haha. Men nu ska jag gå upp och ta en alvedon, har fortfarande lite ont i huvet och nacken sen igår. äh! det är bara att stå ut.

puss på er!

   





Av matilda - 9 april 2011 16:21

 

kläder ; tröja och jeans - ginatricot , halsband, örhängen och klocka - Ur&Penn.

smink ; foundation, rouge och mascara.

humör ; super!

Av matilda - 8 april 2011 23:11

Jag ska. Jag ska, jag ska, jag ska bli precis den person jag vill vara.

Inte orka bry mig om andras åsikter om mig. Vara mig själv. helt enkelt.

Ska sluta äta skit. Bli smal. Ha kul , fortsätta träna som en dåre.

och leva livet. Det är det jag vill. Men komemr jag må bättre efteråt? Jag tror det.

Det ska gå vägen. Och jag ska kämpa.

Så hejdå godiset. Och hej salladen.

Istället för att klaga, och stå imot. kan ni väl stötta mig? det skulle vara snällt.

Men iallafall. Hade bara lust att skriva av mig lite.

/ glad tjej.


Av matilda - 8 april 2011 19:51

follow me - uncle kracker

shaggy - angel

henok achido ft. sofia somajo - pusher

henok achido - high on life, when the drugs don´t work

waves - dj satomi

rebecca black - friday


Av matilda - 8 april 2011 19:45

om tio minuter börjar talang, hehe. Det är rooligt. eller ah , ganska iallafall.

Idag har jag varit homie, för när jag vaknade hade jag sjukt ont i nacken och huvet.

Sedan mådde jag illa på det också. Egentligen skulle jag ha varit hos jennifer nu, men så vart det ju inte! eftersom jag fortfarande har ont.

huhuuhhu. Men imorgon är det iallafall lördag , då ska jag på bio med sandra och carrobobo, hihi. Det blir myys!

Nu ska jag gå upp och skära gurka o paprika så jag kan mumsa.

Intressant? nej.

Av matilda - 7 april 2011 21:19

alo era små rumpor! det var ett litet tag sen. Men jag har faktiskt försökt blogga, fast inläggen har bara försvunnit och då har jag inte orkat göra om skiten.

Så därför har jag inte brytt mig istället.

Men idag har jag varit med carro, sandra och my på stan. Höll typ på att kissa på mig av skratt hela tiden, ah det var superkult! (y)

Igår tränade jag. inge kul o veta..

I tisdags var jag med carro o sandra på stan , oså tränade jag på kvällichen.

I måndags skrev jag väl? men iallafall så dansade jag efterskolan.

Nu ska jag strax gå och skaffa mig ett liv , eller nä. Juste.

Mamma sa att jag skulle städa. fåse om jag orkar . hääääääääääääääääääh.

Eftersom jag inte orkar blogga mer efter dehär så får ni se 2 fina bilder nu.

Hörs nÄr vi hÖrSsSss!

  favorit i repris...

och den asasexiga grisen som jag gjorde på tyskan!

Ni behöver ju inte ringa bert karlsson för mina ritkunskaper är inte SÅ bra :')

Av matilda - 4 april 2011 22:09

      

1. Gina tricot

2. Topshop


Men det här inlägget säger jag godnatt!

Hörs imorgon! :)

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards