mattislife

Alla inlägg under april 2011

Av matilda - 4 april 2011 21:30

ah , eller inte. Är trött och det luktar klor av mitt stackars hår :(

vi badade med klassen idag *tortyr* , och jag har tvättat håret 2 gånger. Men lukten försvinner inte! dö klor, dö. Iallafall så sitter jag här med min broder mathias och nördar musik, alltid lika kul. Speciellt när det bara är vi hemma. hoho.

Idag har jag dansaaaat , fett kult (y) men jag dog typ, för mina ben ville inte hänga med kroppen. (haha) vilket liv jag har som sitter här och bara babblar på min stackars lilla bloggisch. hääääääääääääh. Igår fyllde bästa jennifer gumman år! glömde att skriva det här , eftersom jag inte bloggade. hihi. Men grattis igen stumpan!

Men bild på underbaringen ;

sötaste!


Har hittat lite snygga saker som jag vill ha...ska vi sa er strax!

Det blir till att ta bort sminket förrrrrst.

puss!

Av matilda - 4 april 2011 21:29

Av matilda - 4 april 2011 21:05

tights - Bikbok

tröja, halsduk och linne - H&M

klocka och örhängen - Ur&Penn

Av matilda - 3 april 2011 20:36

Av matilda - 2 april 2011 21:47

gamla, men och?


att va 15 år

mina tjejer vill festa

fan vad du är snygg när jag är full


Sånna här låtar blir man riktigt glad och flummig av!


Av matilda - 2 april 2011 20:53

hej! Idag har jag varit på vårmässan med mina underbaringar till vänner.

Vi hade jättekul. Och jag blev sminkad, hehe. Men eftersom man säger "en bild säger mer än tusen ord" så får ni kolla på bilderna jag har tagit istället för att jag ska skriva om massa skit. puss!

           

om vi är snygga? ABSOOLUT.

Av matilda - 1 april 2011 22:37

orginalet

nån annan


Det här är min favorit just nu, så jäkla brA!

Och den har inte så svår text så därför kan jag lära mig den ;;

Oså blir man fett glad av den!

GILLA!


Av matilda - 1 april 2011 20:11

japp! det är idag. Har ni råkat ut för något skämt idag? det har inte jag ;)

hehe, vi har lurat två lärare på skolan idag, och båda har gått på skämtet.

Men iallafall, så ska jag gå upp och kolla på talang nu.

Och imorgon blir det vårmässan med mina flickor! hihi.

Ska någon av er dit? :)

 

fråga inte vad jag gör..   


PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards