mattislife

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av matilda - 3 maj 2011 21:42

hallo. Förlåt för att bloggen är så otroligt tråkig just nu.

Men jag orkar inte skriva här varje dag, för min dator är världens segaste så jag orkar inte ens starta den och då blir det ju automatiskt inget bloggande..

Sitter och väntar på att BB ska börja , älskar det <3

Igår bloggade jag inte för att jag var och spelade fotboll och sen bandy.

haha. Och idag har jag varit med fanný, viktor och oskar.

Har iallafall börjat kolla runt på lite klännigar och skor till skolavslutningen.

Har hittat 3 ganska fina klännigar och 1 par skor. Så jag ska åka o prova sakerna imorgon! hehe. Men om ni har några tips så kommentera!

Vill gärna ha förslag på om ni kanske har sett någon snygg klänning i någon ljusfärg eller högklackade skor.

Nu ska jag dra , puss på er!

Av matilda - 3 maj 2011 20:27

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards