mattislife

Alla inlägg den 9 maj 2011

-

Av matilda - 9 maj 2011 22:54

    
Visste du...

att jag vill - bli brun.
att jag har - ont i benen
att jag lyssnar mest på - musik?
att jag funderar på- massa saker.
att jag pratar – mycket, alldeles för mycket.
att jag inte gillar – dig.
att min första riktiga kyss – var härlig
att jag avskyr när folk snackar - skit bakom ryggen
att kärlek är – underbart
att jag gillar att – shoppa
att jag alltid kommer att - skratta lika mycket.
att jag är hemligt förälskad i - han.
att sist jag grät var – igår.
att min mobiltelefon är – rooosaaaaa
att när jag vaknar på morgonen – är jag D.Ö.D
att innan jag går och lägger mig – borstar jag tänderna?
att idag har jag – tränat.
att jag just nu tänker på - sommarlovet :o
att i kväll ska jag – sova?
att i morgon kommer jag – sova på skolan.
att jag hoppas - DU blir min.
att jag verkligen vill – SOVA

Av matilda - 9 maj 2011 18:56

Nu trycker jag i mig lite sallad innan jag åker och tränar.

Hade dans förut också , är på G idag. haha.

Så , bandy på sticksjö är det som står på schemat för ikväll, annars. Ingenting.

JAJA , har varit med fano-banano idag efter skolan oså.

Och imorgon ska jag vara med min gullunge carolineee. kulkul.

Ne, nu ska jag sluta pladdra om skit.

peace

 

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards