mattislife

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av matilda - 13 maj 2011 22:06

walla. närå , men hej. Fredag idag vilket känns otroligt skönt!

bloggade intemer igår för att det hände massa saker.

Menmen. Nu har jag en helg framför mig och nästa vecka börjar vi 9 varje dag och slutar 1 , elevensval ni vet B) Idag har jag varit i skolan och vi fick sluta en timme tidigare för bilden var inställd, plus att innan det hade vi håltimme i 2 och en halv timme.

gilla! Men iallafall så åker vi till gävle imorgon! bror ska spela match yao , otroligt tråkigt med fotboll. men ändå! Det var typ allt jag ville sägaaaa.

Nu ska jag gå och duscha , pusspåer! och trevlig helg.

snygg bild..HAHA. känner mig såhär just nu iallafall. :(   

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards