mattislife

Alla inlägg under september 2010

Av matilda - 19 september 2010 14:57

eller ja, iallafall nästan. Idag är jag bara lite hes. så dagen började med att mamsi väckte mig. Sen for vi till birsta och kollade, där fick jag lite saker som jag laddar upp bilder på sen. Igår kväll kollade ag på 2 filmer, "Remember me" och "The last song" - båda är sevärdiga. Sjukt bra, båda två. Jag började grina av båda, haha.

Men nu ska jag gå och kolla på film med mami, så jag slöänger in köpen sen. Osså skriver jag kanske om filmerna.

Puss

Av matilda - 17 september 2010 12:21

hej, igår gik jag heem från skolan för jag mådde illa och hade ont i halsen plus att huvudvärken kom sakta. idag mår jag sämtre, tyvär. Febern ligger på ungefär 38 grader och jag har typ ingen röst, näsan rinner och huvudet dunkar...därför tar jag en bloggpaus nu i någon dag. För jag orkar knappt vara vaken.

puss och kram.

Av matilda - 14 september 2010 21:38

Jag älskar marias moves :D

Av matilda - 14 september 2010 20:44

  


SÅÅÅÅÅ söta, vad säger ni..prickiga eller blommiga ? :)

Av matilda - 14 september 2010 20:41

Fick en ny mössa förut, den va fin. Tack mami,

  

Kostade 99 kronor gjorde den också, niceee price.

Av matilda - 14 september 2010 14:42

hej , just nu är jag inte på blogghumör. Men jag skriver lite ändå, för eran skull

Iallafall, idag har det varit skola. As usuale. Gick väl bra, men i slutet fick jag lite ont i huvudet.

Om en stund ska vi åka till Birsta, eller stan. För vi får inte vara hemma när det är visning, så då ska vi åka och äta lite granna.

Nej, nu orkar jag inte mer. pusshej leverpastej. Kanske skriver något senare.

Av matilda - 13 september 2010 21:30

  

Just, just nu. Sitter JAG här, och har precis städat klart. Fast jah har mer än hälften av allting kvar, men jag orkar inte mer nueee! Jag har varit duktig.

För cirkus en timme sen kom vi hem från Ikea, Vi köpte en fåtölj som kommer vara min största kärlek. Nej, jag bara skojar. Men den va skönizZ.

Jag hade tänkt zappa runt på my TV nu, och vet ni vad jag hittar då !?!?!?

En film på trean, OHYEEEEEAH!    Så nu ska jag fixa en kopp med jordgubbs té *smaskensss*. Ochsen ska jag bara lägga mig ner i soffan. FAN. Nu förstördes everything. vi fick främmande, då kommer det inte vara lika tyst. but-but no matter what, ska jag lägga mej på sängen och sova. HOST. kolla på tv.

Jag bjuder er MINA KÄRA LÄSARE,  på denna smexiga bild. Oså hörs vi sen, eller a.

Troligtvis imorgon.


PIC -

  


Om jag har något liv ? I don´t think so.

Men kul är jag inte  , visst är det så jossi ?  Shit the same. Hejs

Av matilda - 13 september 2010 21:24

  

Va fint jag skriver. just nu sitter jag och tråkar ihjäl mig med fysiken, fattar jag något ? nä.

Stackars jag, det är så här : Jag behöver läsa igenom vad vi faktiskt skrev och gjorde på fysiklektionen idag,

För att jag fattade tyvärr inte ett skit. That´s the way it is.

I´m gonna keep going. KYSSSSSS

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards