mattislife

Alla inlägg under september 2010

Av matilda - 5 september 2010 20:35

    

tröja - gina tricot | linne under - H&M | tights - Bikbok

Av matilda - 5 september 2010 20:33


Av matilda - 5 september 2010 20:30

  

Nu har jag tömt min ena garderob, så den är tömd på grejor som hänger.

Och, såhär ser det ut på min säng..jag bllr trött bara av att se högen. :o

Nu kommer strax outfit, och dagens låt. CIAO


ey

Av matilda - 3 september 2010 18:30

Jag är helt utmattad. Jag, Fanny och bror var på gymmet förut. Det känns i magen kan jag säga :o Ska strax gå och duscha, mennn..jag ha inge mer att skriva om. så hejdå !

Av matilda - 2 september 2010 21:53

God kväll kära läsare. Nu har jag städat rummet, tränat, duschat, gjort läxorna och gjort mina ryggövningar. Visst är jag duktig ? ;)

Imorgon ska jag och fanny träna klockan fyra. Nu ska pappa förhöra mej i tyskan.

Och förresten, godnatt :)

  

Bjuder på denna fina bild. kram (:

Av matilda - 2 september 2010 18:05

Ja, nu har fanny precis gått hem..Hon har förhört mej tyskan och hjälp mej lite med SO;n. Nu ska jag ta och fortsätta med svenskan. Och senare blir det till att träna lite , tror jag. Är på G, men det regnar ute ;s

Ska fortsätta. CIAO

Av matilda - 1 september 2010 21:03

HEJ! , just nu sitter jag här. Gör inget spciellt, idag har jag varit på röntken och kollat ryggen. Det gick oväntat fort måste jag säga! :o

Men det var ju bra, (y)

Imorgon har vi skolfoto, vilket jag inte längtar till. Det blir alltid helt faiiiil.

Jag är sjuuuukt trött, onaligt ? nej.

Vad ska ni göra imorgon kära läsare ?

Jag avslutar det här inlägget med godnatt.

Av matilda - 1 september 2010 14:43

  

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards