mattislife

Alla inlägg under september 2010

Av matilda - 13 september 2010 21:20

  

Baseball 'jacka' - gina tricot | vitt & svart linne - gina tricot | byxor - Örebro


YOU CAN SEE MY CLEAN ROOM IN THE BACKROUND.

Av matilda - 13 september 2010 19:21

Av matilda - 13 september 2010 18:35

HELLO ALLESAMMANS ! , just nu är jag lite sur på mig själv..Det är så här.

Idag hade jag planerat att jag skulle åka till Ikea med mamma och köpa fåtöljer, sen skulle jag städa ( visning av lägenheten imorgon ) osså skulle jag måla naglarna + välja kläder tills imorgon. Pytttsan, hittills har jag inte gjort ett skit av det..Men iallafall, jag måste ju fixa det. ehheheh.

På onsdag har vi vårt första idrottsval, jag fick dans. Precis som jag ville :) *happy*

Synd bara att agnes inte fick det :( men det blir allafall jag och fanny. YEEEAH.

- NEEEEJ.

Nu måste jag sätta fart tror jag, fööör att hinna. Men jag måste ladda upp dagens låt och någon bild först. Pusshej !

Av matilda - 12 september 2010 21:36

Sitter och kollar på Mamma mia just nu, riktigt bra film faktiskt. Gammal, menmen.

Imorgon är det skola igen, börjar 8.10 - sjukt tidigt. Jag tycker att ni är grymt dåliga på att kommentera..   tråååååkigt. Nu ska jag fixa mig en kopp te, och sen ska jag sätta mig framför teven igen. Denna gamla bild från förra året bjuder jag på, sen säger jag godnatt.

Pusssssss

  

Jag och oskar

Av matilda - 12 september 2010 16:44

Nu har jag nyss kommit hem från city gross, jag och pappa tog en promenad diit för att handla lite. Det var grymt skönt , plus att det är varmt ute. Nu ska jag hjälpa honom att laga mat, sen blir det styrketräning.


 CIAO

-

Av matilda - 12 september 2010 14:18

HELLO. Just nu gör jag ingenting, kolla på idol. Fast jag funderar på att träna lite osså behöver jag städa. Annars händer det nog inge mer idag, slänger väl upp något inlägg. Förhoppningsvis, glöm inte att svara på "dagens fråga".

Puss

Av matilda - 11 september 2010 11:53

God dag lovers ! , vaknade för en liten stund sedan. Nu ska jag äta frukost och sen börja med min ' jag - dag ' , det innebär mest mys och lite sånna här "behövande" grejor. Idag är den perfekta dagen, för det är mulet ute. Skit tråkigt.

 Men jag skriver mera senare, då komemr jag även ladda upp bilder från igår.

När jag var på västhagen med fanny. PUSS

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards