mattislife

Alla inlägg under december 2010

Av matilda - 27 december 2010 13:52

  

Lösögonfransar - H&M

Parfym - H&M

Lösnaglar - kicks


Resten får ni se senare, jag orkar inte ladda upp bilder allt nu ;u

Av matilda - 27 december 2010 12:42

Igår provade jag mitt nya nagelackt som jag fick av jossan i julklapp, och jag tycker

att resultatet blev rätt så bra! (:

Av matilda - 27 december 2010 12:32

Då var det början på en ny vecka igen då..och idag är sista dagen jag äter pencilin.

Sååååååå skönt att slippa skiten. haha. Just nu är fanný och hennes papi påväg hem från söderhamn, sen kommer hon hit. Då ska vi hyra film, och ha filmkväll.

Men tills hon kommer hit ska jag blogga lite extra mycket, för nu har jag några

idéer (: Tills senare , puss och kram!

För att det inte ska bli allt för tråkigt så bjuder jag på två egobilder från i somras :}         

Av matilda - 26 december 2010 22:47

ja, förlåt. Bloggplatsen har tyvärr inte varit på min sida nu ikväll.

så bilderna har inte blivit uppladdade. Därför hoppas jag att det går bättre imorgon, men nu säger jag iallafall godnatt och sovgott. <3

Av matilda - 26 december 2010 18:38

tjosan! idag tog jag bussen till birsta för att kolla runt med maja. Hittade lite grejor, men bara en som var på rean! det var rätt så utplockat när vi kom dit runt 12.

Här är det snöstorm! :o hur är det hos dej? Jag hatar snö.

Om en stund kommer väl maten vi beställde för nåra minuter sen. Eftersom ingen i failjen orkade laga mat, eller gå ut. Så fick det bli hemkört idag!

Men nu ska jag knäppa lite kort på sakerna, oså får ni se dom senare.

Pusshej!

Av matilda - 25 december 2010 18:00

Ikväll väntar bastning, massage och fotbad. mhmmmm! så härligt.

Just nu så kikar jag omkring på internet, måste ju komma på vad jag ska köpa för pengarna jag fick igår och vad jag ska ha på mig på nyår då vi får främmande! Men jag funderar på att stänga av datorn nu, så jag kan gå och mysa lite.

Förresten så beställde jag en concealer för någon vecka sedan, och den har kommit nu! Så här ser den ut och jag beställde den ur oriflame-katalogen på julrean för endast 79 kronor! funkar super gör den också. Men vi hörs nog imorgon, ha en fortsatt trevlig kväll nu kära läsare! :)

  

Av matilda - 25 december 2010 14:46

godis och eltandborste från farmor och farfar  

rosa morgonrock från fanný och svart från mamma och pappa.

pjamasshorts i siden från mamma och pappa

linne till shortsen från mamma och pappa

500 kronor från farmor och farfar, 300 kronor från mamma och pappa. Plus 10 000 isländska.(dom är inte med på bilden)

presentkort på birsta från storebror.

fickpengar till island från moster, hennes kille och kusin.

presentkort på H&M 150 kronor från maria, stefan, oskar och viktor.

neccesär, puderborste(bilden neranför) och armband från jenny

solpuder och nagelack från jossan, och en godis. haha, men det har jag redan ätit upp :u

duschkräm och bodylotion från agnes

ögonfransböjare från farmor och farfar och mascara från mamma och pappa

hårsprej från farmor och farfar

vantar från mamma och pappa

     

sony ericsson X8 från mamma och pappa. Den köpte vi idag, så ni får se bilder när jag har börjat använda den!

    

tjocksockar och vantar från farmor och farfar

Tack så jätte mycket allihopa !     


JUL
Av matilda - 25 december 2010 13:58

ursäkta att jag är rätt sent ute, men jag har haft fullt upp sen jag uppdaterade förra gången. Så därför har det inte blivit så mycket bloggning , men ändå! Nu ska jag gå ner och knäppa kort på mina julklappar som jag fik igår. Sen ska ni få se dom! puss och kram.

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards