mattislife

Alla inlägg under december 2010

Av matilda - 8 december 2010 21:25

hej på er! Har precis klivit ut ur duschen nu. haha. Idag har jag varit på birsta med fanný, vi kom väl hem runt 7 någon gång. Då pluggade jag en stund, sen har inte speciellt mycket hänt. Om en stund ska jag slå in några julklappar, fick med mej en julklapp till jossan, farmor och farfar hem idag! Plus en tröja från Bikbok ;)

Tycker ni att jag ska göra en sån här "tio dagars lista"? hehe,

nej, nu ska jag slå in julklappar!

Sov gott sötnosar! :)

Av matilda - 7 december 2010 06:51

tjosan! Just nu laddar jag inför skolan, med usher på tv;n!

Tisdagar är alltid bra dagar. För vi slutar 20 i 2 ;) Sen ikväll blir det dans, även fast jag har världens ondaste i halsen och min näsa rinner...heh.

Nu har jag färgat mitt hår, och det vart ingen höjdare.

Eftersom vi hade råkat köpt permanent så går det inte att tvätta ur heller! kul.

Men iallfall, nu ska jag dra mej!

vi hörs! :)

Av matilda - 5 december 2010 20:35

yeah, det är somsagt andra advent idag. Vilket betyder att det bara är typ 2 veckor kvar till jul! :o hehe. Iallfall, jag orkar inte blogga nå mer nu ikväll. Så vi hörs mer imorgon, antar jag? ;) Vi slutar runt 3. SEYA

Av matilda - 5 december 2010 13:04

haha, hej! Om sisådär någon timme kommer det lite gäster hit. Vi ska äta middag och sådär. Nu ska jag och mamma strax åka och handla, men mer än att vi får främmande ikväll är att jag ska göra en grej. På min kropp...vad kan de vara? ;)

haha, det får ni veta någon annan dag. Men nu ska jag byta om och åka!

pusshej!

Av matilda - 5 december 2010 10:38

Av matilda - 4 december 2010 20:05

okej, agnes ville att jag skulle skriva om några kompisar. Så nu göra jag det, För hennes skull. haha.


    

Fanny, bästa vän. Vi har ALLTID kul, för har man samma humor så skrattar man ofta åt samma saker.

hahaha, normalt. Men iallfall, i fyran började du i våran klass. Men det var i femman, början av sexan som

vi verkligen började vara med varandra. Sen dess har vi varit huuuuuur tajta som helst.

Precis som vi ära nu. Visst bråkar vi, men jag älskar dig ändå. <3


Jossan, helt underbar tjej. Vi har alltid så kul , jag har inte tråkigt en sekund när jag är med dig. Vi har kännt varandra sen vi gick på dagis, och vihar hållt ihop sen dess.

Vi har bråkat, med det har alltid löst sig. Hope you never leave me. sötnosa. <3


Jenniferströmqvist, en sjukt fin tjej, som är underbar.

Vi kan prata om det mesta, och har oftast jättekul tillsammans. Vi har känt varandra rätt länge,

men har nästan aldrig varit så nära kompisar som vi är nu. Du betyder <3 


Agnesssspagness, haha. Vi har exakt samma sjuka humor. Så naturligsvis har vi alltid lika kul.

Du är en underbar tjej, men vill alltid har rätt när man diskuterar med dig. haha.

Jag har inte kännt dig speciellt länge, men det känns längre än vad det egentligen är.

Pusspårej din fis <3


Johanboström,

snygg bild va? ;) haha. Vart ska jag begin? Vi har känt varann sen typ förra året.

När vi var tillsammans. I 9 månader. Sen tog det slut, men vi fortsatte ändå att hålla kontakten.

Nu är vi tillsammans igen, gissa om jag är glad för de?

Du är underbar, jag älskar dig. <3 

  

Sjukt snygg bild på oss tre <3

Haha, rupert. Fast egentligen Robinolsson, så nu vet alla det. Vi är bästisar, det vet ni va? :D

Du är inge snäll fatt du säger att man märker att jag är blond, men jag vet att du tycker att jag är smart.

Nu äre bara att erkänna fisunge. Du är kul. Så äre bara. 

Av matilda - 4 december 2010 20:03

haha, skön kille! bästa på 0:47 :D

Av matilda - 4 december 2010 16:20

Lakrids glass


du behöver :

1 liter vanilj glass

1 påse turkisk peppar godis

1 mortel (?)

1 skål

1 slev

ca. 1 dl hallon


gör så här :

Börja med att krossa alla godisar så att det bara blir småbitar. Smält glassen ca. 30 sekunder i mikron, och rör ner i en skål. Blanda sedan ner allting tillsammans och frys in. Sedan när du ska äta av glassen så garnerar du med lite hallon på toppen!

det smakar gott, haha.


PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards