mattislife

Alla inlägg under december 2010

Av matilda - 19 december 2010 15:02

gaaah! Jag har tydligen "svinkoppor" :s vilket betyder att jag bliur hemma från skolan måndag och tisdag. Och det suger :( För jag hade velat se julshowen som är på tisdag. haha ..Men men, sånt är livet. Vad har ni gjort idag då?

Själv har jag ju varit hos doktorn som ni förmodligen förstår, och senare kommer farmor och farfar hit en stund :) Bjuder på en hyffsad närbild.

  

ciao

Av matilda - 19 december 2010 11:09

haha,m jag lyssnar på det mesta. Men sjukt gamla låtar, no thanks.

Annars har jag typ all musik som favorit. så är det bara ;)

Av matilda - 19 december 2010 10:55

tjo!

Idag är det söndag yao, och jag har utslag i hela ansiktet + armarna och halsen.

Vilket inte känns speciellt kul , nu när det bara är två dagar kvar i skolan. Sen är det jullov. Senare ska jag iväg till sjukhuset för att kolla vad det är för prickar..

Men jag ska fixa lite nu, så vi hörs senare! (:

Av matilda - 18 december 2010 11:00

Jag har rätt så många bra minnen, men det här minnet är nog det som ligger högst upp på listan. Det var när jag och fanný var i våran fjällstuga i somras. Roligare än vad vi hade kan man nog inte ha. Det var helt enkelt sjukt kul. Kika på bilderna ;)

                                

Jag saknar det här , så det måste göras om! <3

Av matilda - 17 december 2010 13:30

Nu när vi kommer till min favoritplats så kommer farmor och farfars fjällstuga helt klart på första plats. Jag har varit där sen jag var liten, och trivs där som fisken i vattnet. haha. Det är så sjukt skönt att få komma dit ibland och bara vara. Det är absolut en underbar plats som jag älskar. Mest av alla ställen faktiskt. Det är så mysigt att bara sitta framför brasan och kolla på elden i den varma stugan. Mysfaktor 100. Här kommer en bild på deras fina stuga. kram

  

Av matilda - 16 december 2010 18:58

ja, det är idag det. Skolan vill ni knappast höra om va?! Så jag börjar med att berätta om vad som hände efter skolan. Vi slutade klockan 12, då tog jag, jennifer, agnes , fanný och jossan bussen ner till stan. Där gick vi omkring till typ 3. Sen gick vi till jossan och då chillade vi lite och lekte charader. haha. Runt 5 kom mamma och hämtade mig, då åkte vi hem. Sen så åt vi, och senare ska jag nog dra ut och röra på mig. Men vi hörs senare.

puss!



Av matilda - 16 december 2010 13:30

Jag hade så sjukt svårt att välja just ETT plagg, så jag kollade lite i min garderob och insåg att jag inte klarar mig utan dessa :

  

grå halsduk - Bikbok 99 kronor

svart halsduk - H&M 99 kronor

tights, inte just dom här. men mina vanliga svarta var i tvätten!

Sen så är inte mitt svarta linne från gina med heller, för det var också i tvätten.


Alltså, jag klarar mig inte utan mitt linne, mina tights och mina halsdukar.

tjing

Av matilda - 15 december 2010 21:04

Tyvärr så har jag bara några få bilder från huset. Men jag bjuder på dom!

Någon annan dag kanske jag kan slänga in några fler.

Så här har ni vårat kök, och mitt rum :)  

 

  

rätt så dålig skärpa på alla tre, men detta är alla bilder som finns på den här datorn! 

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards