mattislife

Direktlänk till inlägg 20 mars 2011

MIN KLASS

Av matilda - 20 mars 2011 20:42

KARIN BOHLIN : otroligt snäll tjej. Känner henne inte så jättebra, men hon gillar skolan. Vilket jag inte gör. haha. Hon är rolig!


FREDRIK ANDERSSON : Schysst kille. Har känt honom sen vi började på dagis.

Träffar honom inte så ofta.


FANNY FORSMAN : Min bästa vän. Helt enkelt en härlig person, hon får mig alltid att skratta och må bra. tack för att du finns finaste.


JOSEFIN ANDERSSON : Världens härligaste humor. Med henne har jag alltid roligt.

Hon är grym på att fotografera också. Underbar! 


SOZIAR BAMYR HANSEN: En rolig prick som ofta får mig att skratta. haha. otroligt snäll är hon också.


HANNA VIKLUND : Känner henne inte så jättesuperbra. Men hon är snäll. Sjukt sportintresserad tjej.


TOBIAS BOSTRÖM : Han tycker att jag är väldigt rolig. Han skrattar mycket. Jag sitter brevid Honom på biologin. Han är snäll


TIM HENRIKSSON : Asschysst kille. Han skrattar mycket. Och han har bra humor.


JENNIFER STRÖMQVIST : världens snällaste tjej måste jag verkligen säga!

Hon är superfin och får mig alltid att skratta. grym humor!


ALEX HAGSTRÖM : snäll kille. Han är ofta busig. haha.


MAX LINDAHL : Grym på gitarr. Schysst , och helt klart ett popcornfreak.


EMMA SJÖSTRÖM : jättesnäll! bra på fotboll. Känner henne inte så bra.


LINUS PERSSON KRONSTEDT : har gått i samma klass som han sen förskoleklassen.


MALIN ÖHLÈN : supersnäll och fin! känner henne inte så bra. Men hon är väldigt lik sin syster. haha :)


AGNES SÖDERBLADH : Snäll. Får mig att skratta, har en urgullig hund :') Kul att skoja med . Bra på att fota.


MATHILDA ARONSSON : jättesnäll tjej. Har ett fint namn :') Känner henne inte så jättebra. Men hon får mig att skratta.


OLLE WALDEHAG : åh! han är typ världens roligaste kille. oså är han jättesnäll och lååååååång.


RASMUS BRÄNNLUND : Han är snäll, och har en frän frilla. Bra på fotboll. haha.


ANTON MUNTER : gillar att mula mig. Han är snäll, rolig och han har bra klädsmak.


ROBIN OLSSON : Helt enkelt ashärlig. Lång. Och rolig . bästa vän.


SIMONE HIMMERLID : Här har vi också en tjej som gillar skolan. Hon är otroligt lång och supersnäll! Gillar att skratta.


CECILIA SVENSSON : Hon är en otroligt glad tjej. Älskar att simma.

Lilla cecilia är just nu i kanarie öarna. Och jag tycker att hon hade iallafall kunnat gömt mig i resväskan, hehe.

NI ÄR VÄRLDENS UNDERBARASTE


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda - 22 juli 2011 16:19


så lovers! bloggar för nuvarande bara på devote.se! Gav upp bloggen jag startade på blogg, det var omöjligt att få till den! Så detta är den nya : http://bysjostrom.devote.se/ hoppas ni underbara läsare följer mig dit! Måste nog säga att devo...

Av matilda - 21 juli 2011 14:29


Hej! sitter just nu och lyssnar på ulrik munther <3 hur bra!? Har startat en ny blogg på blogg.se nu, men är inte riktigt klar med designen.. Namnet så ni kan kika in får ni veta om någon dag. kommer just nu iallafall, fortsätta blogga här :) ...

Av matilda - 21 juli 2011 00:11

hej! nu är det torsdag. Och om cirkus, 9 timmar ska jag upp. Ska ut och springa, bara det inte regnar. Annars vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, kanske vara med någon? eller bara chilla.. vi får se! kram ...

Av matilda - 20 juli 2011 19:06

                 smycken och sådant kommer någon annan dag! ...

Av matilda - 20 juli 2011 19:04

  tröja - Topshop shorts - gina tricot  

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards