mattislife

Alla inlägg den 1 mars 2010

Av matilda - 1 mars 2010 20:34

Nu är de ju faktiskt dax att dricka en kopp te och sätta sej framför teven & mysa . SEE YOUU

Av matilda - 1 mars 2010 20:04

här kommer bilder på halsdukern och tröjan som köptes idag !


TRÖJAN - Gina tricot

      

för att jag viker finast (a'


HALSDUKEN - Cubus

  

självklart bjuder jag på den här bilden . 

    

även den här , 

  

bilden är inte den bästa .. men a (:

Av matilda - 1 mars 2010 18:42

seså , nu har jag för en liten stund sedan kommit hem från birsta med jossan . aw , jag hittade en jätte söt 'sommarklänning' på H&M . I WANT !  , tror att den skulle bli jätte fin till sommarens sol och mina bruna ben ! :u

som sagt . i birsta har jag och jossan varit sen undefär nån gång runt fyra , när vi hade gått omkring där en stund träffade vi julija & fanny . dom var tydligen oxå där.. :P

När vi gick runt och kollade hittade jag ;


Tröja - gina tricot

Present till fanny

Halsduk - Cubus


Sååååå , ikväll tror jag väl  inte att det händer så mycket . jag ska blogga lite och ladda upp några bilder .

vi kollade även upp vad det kostar att ta ett till hål i örat..160 :-  ,, hmm..jag vet inte om jag ska ta ett till hål .

Vad tycker ni kära läsare ? , jag har ju tre nu & ett till skulle sitta fint .


Nu ska jag packa upp de sista o checkka lite bloggar .

Puss och kram / matilda   <3

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards