mattislife

Alla inlägg den 23 mars 2010

Av matilda - 23 mars 2010 21:52

nu är det dags att lägga sig i sängen en stund och håll sig vaken. imorgon är det skola igen , förmodligen lite bloggning oxå !


men nu stänger jag av datorn.

puss & godnatt / matilda

Av matilda - 23 mars 2010 19:17

nu är det dags för en varm härlig dusch, vi hörs sen !

kramiz / matti

Av matilda - 23 mars 2010 19:07

OUTSIDE ;

    


INSIDE ; 

  

jeans

pösig tröja - gina tricot

linne - gina tricot

 

frisyr : lockat - uppsatt med hårspännen på sidorna.

smink : mascara,kajal,foundation,puder & rouge

Av matilda - 23 mars 2010 19:02

låten är chill.

forever - drake , lil wayne , kanye west , eminem

Av matilda - 23 mars 2010 18:50

hallå folks !

kom precis in , har varit ute och sprungit. något som jag INTE borde ha gjort, förut kändes det väl helk okej med mina revben. men nu, efter min springtur så har det förvärras :o

oh shit ! , det gör ont när jag andas nu också sen hostar jag typ hela tiden , shit pomfritt. hatar dehär.


men a , idag har det varit skola , som vanligt - vi har haft lite matte , svenska , engelska & slöjd ? , mhm..

slöjden var inte så värst rolig, men dagen har vart helt okejssi :D

efter skolan gick jag och fanny till city gross o köpte glass , heh. sen gick vi till henne , pappa kom och hämtade mej . åkte hem , åt litegranna sen blev det läxor. inte å rolig dag. but it feels nice. hahaha.

om en pytteliten stund ska jag hoppa in i duschen, mys.

sen efter det ska jag dricka te & mysa med mamma.


ni får se dagens outfit om någon minut,


kyss´n

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards