mattislife

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av matilda - 2 mars 2010 21:10

hej ! , nu har jag nyss druckit en latte . de blev inget te nu ikväll ! , jag behövde kanske de , men jag skippade teét och tog en god kanel latte istället . MUMMSI .


Mår fåortfarande inte bättre , eller jag blev lite gladare när jag kollade på klockan 21:12 , så nu sitter jag & kollar på ' desperate housewives ' . sägongs start idag ju !

Hmm, jag har ju faktiskt saknat de lite granna nu under uppehållet.


Nu ska ja gå och lägga mej i soffan ,

sess ochhh hööress kram från en förkyld matilda :(

Av matilda - 2 mars 2010 19:24

som ni märker har jag ju gjortt det , men somsagt . jag mår fortfarande piss ! , om inte ännu sämre än förut . nu har jag ondare i halsen och känner mej fotfarande trött även fast jag har sovit ett antal timmar !? , varför..måste jag bli sjuk just nu för ? :P , och ja. jag klagar mycket men de får ni står ut med ;)


Nu har jag nyss duschat , känner mej lite fräshare nu men ändoch !

imorgon blir jag hemma   nu är det dags för te !..IGEN,

 see ya

Av matilda - 2 mars 2010 15:27

ny omröstning , vad vill ni läsa om i min blogg ? , rööstaa !

Av matilda - 2 mars 2010 15:17

å ! , nu mår jag ännu sämre än vad jag gjorde igår kväll . halsen har blivit värre och nu har jag snuva oxå !..jag har hostat runt 1453717237 gånger idag typ :o

de känns säääämst måste jag säga .


Kom hem runt halv ett , gick hem från skolan på grund av mitt huvud & halsen då , som sagt . Jag hatar att vara sjuk . jag har legat och sovit sen jag kom hem typ tills nudå . mamma och moster kom hem för en liten stund sen , och bara några minuter eftera att dom kom hem hade julija,jossan & jennifer varit här och sagt att jag skulle krya på mej , ( medans jag sov ) sen hade dom frågat hur jag mådde..aww , älskar er gummor (L)

De är ju underbart att någon bryr sej , tror inte att det blir någon skola imorgon eftersom jag mår såhär dåligt just nu . har heller inte någon ork . Sen jag kom hem har jag tagit en banan , BLÄ ! , de gör jätte ont att svälja..hoppas att jag inte har något värre än en vanlig förkylning. vill tillbaka till kompisarna  , jag saknar dom redan :(


Men nu ska jag gå och ta en till tupplur så hörs vi senare ! /

KRAM matti

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards