mattislife

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av matilda - 10 mars 2010 22:48

Hoppas att ni nu är nöjda med dagen uppdatering även fast den sög . jag kommer fömodligen blogga EXTRA mycket imorgon , men nu ska jag gå & läsa lite granna i någon spännande skvallertidning.


Seya / yours matti

Av matilda - 10 mars 2010 22:29

timewise scrub - mary kay *till vänster*

har säkert tipsat er om den förut någon gång oxå , men den är super.

  

3 i 1 rengörare , fuktar ansiktet , scrubar & lindrar torr hur .

Lotion + scrub + fuktkräm - I love it



BYS liquid foundation *till höger * , köptes idag jag provade den förut & den funkar super . du behöver inte någon speciellt mörkare färg än din 'normala' hudton . den täcker röda fläckar o hudfel - wonderful. kostar 49 kronor på sminkshop. och sen så är den jätte lätt att få bort.


Av matilda - 10 mars 2010 22:20

    

asfalt (L)

  

vi bjuder på oss själva

  

mums

     


Dagens outfit fick bli ;

svart linne

spetslinne

tights med dragkedja

kofta

+ solglasögon

Av matilda - 10 mars 2010 22:08

shabba , har inte bloggat något sedan igår förmiddag , grymt tråkigt jag vet . meeen ändå ! , jag bloggar nu istället :)


TISDAG :


jag vaknade , fixade mej , åt & sen gick jag till jossaan . a , då var jag där sen drog vi ut och knäppte kort . dom som ni INTE fick se in yesterrdayy , för att jossan inte skickade dom till mej,..sen kom jag hem vid halv 6 , slängde i mej lite food åkte på något öppethus med inredningsprylar där jag var med mammsen och kollade på en "väggtext" tror jag att det heter . mmh , sen va vi på fotboll & kollade när bror spelade . då hade pappaaa varit och hämtat min nya mobil , kom hem typ 8 ? , då satte jag mej vid teven . Efter det gick jag o la mej, hihi.


ONSDAG :


Hela dagen började med att jossans mormor , jenny & jossan kom & hämtade mej , då åkte vi till bowlinghallen kom dit runt 12 , spelade till 1 . VINNAREN HAR VI HÄR DÅ ;) , ohyäs , matti the bowlingproffs  . hehehe , sen efter bowlingen gick vi in till staden & fikade . köpte bara en ny foundation på sminkshop. ni som  INTE har varit där .. ÅK DIT ! , vid 4 åkte vi hem med pappa . då åkte  jossan o jenny hem till jossan ,  medans jag for tilll min moster . jag fick en ny kusin igårnatt , pyttebäbis :u , första gången jag såg henne in real idag . gulligull .

kom hem , startade tvn, kollade på ' drömmen om italien' och fuskbyggarna . haha , de va kul . dom bråkar typ hela tiden i italien programmet . det ärju kuligt .. imorgon ska jag spendera en del av dagen med farmor (L)

Det blir beest (y


Nu ska jag försöka slänga ihop något tips så får ni läsa . sen kommer det någon enstaka bild + dagens låt .

Kyssen

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards