mattislife

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av matilda - 12 mars 2010 23:36

tjena , nu ska jag visa er tre "matchningar" som jag fixade förut med min som sagt nya oversizade t-shirt , så checka (:

 

     

        

Här är då min nya "pöströja" , den är kiing (y'


NATTI / kram matti (L

Av matilda - 12 mars 2010 15:47

som ni läste i rubriken har jag varit och shoppat med mamma idag , vi hittade en massa bebis kläder som fick följa med hem + en ny tröja till mej . vi började med att kolla runt på stan , sen drog vi till birsta. jag köpte en blå lite större t-shirt som jag tänkte lägga ut lite "matchningar" på sen , ifall ni oxå köper en sån. när jag få pengar nästa gång hade jag tänkt köpa en likadan i vit och/eller svart. det blir nog bra de. nu har jag nyss kommit ur badet , det va myys , sen ikväll vet jag inte vad som händer . mamma , pappa och bror ska på fotboll - cup i helgen . så jag kommer hålla till på nordic lördag och söndag vad jag vet  . om ni ska dit hör av er till miiin mobil ! , jossan ska med dit imorgon. annars hade det förmodligen blivit triiist som f*n , hoppas allafall ja få mej lite gott skratt , haha .

Imorgon kväll ska vi typ till min moster & fira henne och bebisen i efterskott , då finns jag på mobilen.

Men jag ska gå och knäppa lite kort nu så hörs vi ,

Pusshejj / matti - den bästa


HAHHAHAHA

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards