mattislife

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av matilda - 11 mars 2010 21:52


Den här låten tycker jag blir bättre och bättre för varje gång jag hör den. lyssna och njut !

Av matilda - 11 mars 2010 21:00

haha , nu börjar vi.


  

Define a lash volume mascara - maybelline new york

Den här mascaran är jätte bra , färgen är brun , borsten är extra mjuk och det är lättare att komma

åt längst in i ögonvrån. Den ger extra volym och fransarna kladdar INTE ihop sej .

Av mej får den 4/5


  

L'oreal double extension mascrara

En mascara som förlänger fransarna , en tjock borste på ena sidan och tunnare på den andra.

Du börjar med double extension 1 - den vita färgen ger volym

sen double extension 2 - den svarta färgen förlänger fransarna & tjockar till dom . som jag säger :P

tyvär är den här mascaran ganska svår att få bort , det blir bara en massa bitar som fastnar i hela ansiktet.

Den får 4+/5


  

black ' n silver volume mascara

köpt på oriflame , alltå en hälsosammare mascara. torkar ej ut dina fransar , och gör dom extra långa.

Ena sidan är den silver andra svart färg. funkar helt okej ! , lätt att tabort och kladdar inte .

Ett minus för att den har hård borste , den är dyr och torkar ut ganska fort.



nu har ni fått några tipsyy av mej , hoppas att det hjälpte er lite på vägen.


puss och kram (L)

Av matilda - 11 mars 2010 20:56

ALLTSÅ , min blogg måste ligga på lägsta nivå. även idag när jag hade planerat att bloggat massor , så blev det inte så. har inte varit hemma , har inte haft någon tillgång till någon dator ochså . men nu ska jag sätta igång & blogga på !


Läs och ha't kul ! :D

Av matilda - 11 mars 2010 10:57

nu änkte jag göra en lite betygsättning på några mascaror som jag har hemma & använder någon gång idag . så läso ha kul ! :P


  

Define a lash volume mascara - maybelline new york

funkar super , ger volym , du får inga klumpar o du får längra fransar.

ett minus är att borsten är ganska hård , och det kan göra ont mot fransraden.

den får 4/5


  

ingen aning om vad den heter

fick den av fanny , den funkar väl ganska bra, om du inte vill ha speciellt mycket volym eller färg så tipsar jag

dej om den här . av mej får den 3/5


  

H&M's egna volume mascara .

den suger , ger typ ingen volym o knappt någon färg.

Den får 1/5


  

WET ' N WILD mega volume

en brun mascara , funkar faktiskt ganska bra , ja köpte den på passion för 10kr på REA ,

den är inte den bästa om vi säger så . men ger dej volym och en naturligare look.

den får 3/5



jag lägger upp fler bilder sen och ger mej 'stjärnor' , jag ska åka iväg nu . puss & kram

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards