mattislife

Alla inlägg den 5 mars 2010

Av matilda - 5 mars 2010 19:01

nu har vi ätit middag , de va mumsii . jag känner mej ganska fräsh nu , bättre mår jag också . så det är ju ett stort PLUUUSSS ! , hoppas på att det blir skiiitbra väder imorgon med . idag har det ju vart varmt & mycket sol . Jag hoppas att det får blir dehär vädret under hela låvet nudå , de började ju idag , yippie :D

Ifall det blir bra väder imorgon och jag känner mej piggare ska jag nog ta en promenad eller springtur , det blir mysigt ,.. vi fick som tur var INGA läxor över låvet & det känns fantastiskt ! , hahha . synd om er som fick/får/har läxor över ert låv . too bad . det här låvet tror jag kommer bli avslappnande , tråkigt & ändå roligt . fanny åker ju till sin stuga imorgon , men jag har ju alla andra också . täänkte att jag kanske kan hitta på nogot med dom någon dag..vad säger ni gummor  ? (L) , hihihi . nu börjar let´s dance om runt 40 minuter , och som vanligt hejjar jag på willy , grymt charmig gubbe dedära ! , sen ska jag nog bara mysa med familjen, kanske bloggar en snabbis senare .


Pyss u krammm !  <3

Av matilda - 5 mars 2010 16:50

shallu , sorry för grymt dålig uppdatering idag . men jag har helt enkelt mått bajs & inte haft någon ork till att blogga något . min morgon började helt okej , jag hade fixat mej och allting var redo för skolan & väntade på fanny . Sen kände jag att det började snurra i mitt huvud och jag blev alldeles yr . då gick jag till toan..så jag har nog magsjuka nu . BLÄ ! , de är jätte äckligt . men jag har inte ..spytt.. något sen nio imorse . så nu mår jag helt okej trotsallt ! , snart kommer mamma hem , så då blir det middag hon , jag och bror ska eta tacos . de blir gotty jao . men vi hörs ! , hejdå :)

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards