mattislife

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av matilda - 6 mars 2010 22:14

tro jag att den heter , allafall . jag sitter & kollar på den nu . uppehåll under nyheterna , hittills är den suverän !

Hemskt att nåt sånt här kan hända :o


Men nu ska jag gå och kolla på den sen ska jag sova , natti

Av matilda - 6 mars 2010 18:16

heheh , är man tuff så är man ;)


  

hahahahaa

jag är lite flumm idag kära läsare (L)

Av matilda - 6 mars 2010 17:45

jag vaknade , bloggade , åt , fixade mej , gick till farmor :D

sen har jag varit hos farmor & farfar tills nu för en liten stund sen då ! , mamma kom och hämtade mej . jag och farmor har väl för det mesta varit ute , de har varit underbart väder ute heeela dagen . runt 2-3 plusgrader , det bränner i mitt ansikte , hihihi :u

ikväll blir det mys framför teven , melodifestivalen + någon film . klockan typ 6 eller något ska jag se på " tonårsliv " , haha . komedi (L)


Men nu ska jag fixa lite och sen tar jag plats framför tha tiiiviii , puws o kraiim <3

Av matilda - 6 mars 2010 11:09

jao ! jag började med att scrubba ansiktet , sen efteråt smörja in det med en hudvänligare lotion.


puder / foundation :

idag fick det bli ett enklare puder från sminkshop .

så jag drar bra på det så att det jämnas ut över hela ansiktet.

        

ursäkta för att jag ser konstig ut utan smink :P


mascara :

jag brukar bara ta så mycket som jag vill ha , sen får det bli som det blir ,. hah .

 

  

HAHAHAH , bli inte rädd .


kajal :

jag drar under den undre fransraden.

  

  

jag ser rädd ut :o

 

vit kajal :

används på ögonlocket längst in mot fransarna , och ungefär halva fransraden under ögat .

  

 

Blush : färgen jag använder är bronze , dra längs kindbenet .

 

Rouge : le , sen applicerar du den ljusrosa fäärgen på plommon kinden som blir .

 

 

  

KLAR :D

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards