mattislife

Alla inlägg under mars 2010

Av matilda - 21 mars 2010 21:18

Ixi -

        


Ute -

          

 

 

ni fick inte så mycket text idag , så jag ersatte de med bilder.

Bra eller dåligt ?

Av matilda - 21 mars 2010 18:09

Medina - sagoland

Av matilda - 21 mars 2010 17:45

  

matilda & fanny

                

Fannys kaninis



Förra helgen vi spenderade på nordic , här har ni det i bilder :

 

           

 

Av matilda - 21 mars 2010 17:44

ahej på er ! , kom nyss hem från bion. vi såg "alice i underlandet" , ingen höjdare om ni frågar mej men a.

typ nu fick vi nyss främmande. dvs maggan, johan, alva & ixi - vi ska strax äta , sen tar jag en prommis med ixi för lite lugn och ro..hahaha, nä jag bara skojja. men det är jättefint väder ute. soligt,fint o varmt !

i like , tar förmodligen något kort så får ni njuta av dom bilderna som kommer från igår men även idag.


Puss och kram (L''

Av matilda - 20 mars 2010 17:30

-birsta med fanny


-bio ( alice i underlandet ? )


-främmande


-mys med familjen


- dricka te och läsa


- sova


ses , amen juste , timrå förlorade mot HV med 3-2

Vi hörs

Av matilda - 20 mars 2010 14:57

hej på er ! , nu kom jag & fanny för en litenliten stund sen hem från city gross. vi va där och handlade lite till ikväll , om en stund får vi främmande som kommer och ska äta här. sen vet jag ej vad som händer senare.

fanny ska ju sova här inatt , det blir kult , så bilder får ni sen eller imorgon :D

snart börjar timrå-matchen.


seeya / mattis (L

Av matilda - 19 mars 2010 15:57

hej bloggen ,. idag är det fredag och det äger sönder ! , ikväll är det let´s dance..hahah , tänk att willy är kvar :o

Men aaaja , sitter nu och väntar på att min bror & mor ska komma hem. då ska vi först åka och äta , sen ska vi bort. De blir väl mysigt , idag har inte så jätte mycket hänt i skolan ,.. lite jobb och sånt shiiet.

Imorgon får vi främmande , sen ska fanny såva hos mej :D

de blir kulit de , så vi hittar väl på saker och knäpper massa bilder som sen kommer upp på bloggen.

kul huh ? ;)


Men nu ska jag gå , fall vi inte hörs senare så gör vi det imorn.


Pyss

Av matilda - 19 mars 2010 15:56

Grattis mamma ! , mammsi fyller år idag. vi åker om en stund iväg för att gratta henne a little extra, puss & kram / mattis

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards