mattislife

Alla inlägg under mars 2010

Av matilda - 18 mars 2010 18:47

justin bieber - baby

Av matilda - 18 mars 2010 17:59

shaaaa , nu känner jag för lite uppdatering , jag skriver inte speciellt mycket på dagarna nu längre. Har lixxom ingen ork längre , men somsagt. Idag har inte speciellt mycket hänt , skola som vanligt. ni vet. sen efter skolan var jag med fanny , & vi gjorde inte så speciellt mycket.

Det är torsdag - underbart , vi slutade 14.20 och de va härligt. imorrn är det fredag , ännu bättre.

Då fyller bästa mamma år , så vi ska fira henne.

Seeya / mattisen

Av matilda - 17 mars 2010 18:07

ska berätta om gårdagen nu då , blev ingen bloggning igår heller ! , nä. nu måste jag verkligen skärpa mej ,.


TISDAG :

vaknade, packade , fixade mej , vid 8-tiden gick jag till jossan . då skulle några stycken gå till gärde , där var det fotbolls DM , a de gick väl helt okay . jag gjorde faktiskt mål  , de tyckte jag va bra gjort.

sen gick vi tillbaka hem , jag hade superont i mina revben på ena sidan.

Jag åkte allafall buss med fanny till skönsmon & va med henne där , då kollade vi på teve.

- kom hem , hade jätte svårt att andas. fick veta att ja hde en spricka i revbenet, askul.

Så det gör skitont och jag hatar det , sen har jag lite träningsvärk i benet oxå.

jag har otursvecka nu , så ni vet.


ni får bilderna om en stundis , pusshej (L)

oj

Av matilda - 15 mars 2010 21:48

orkar inte ladda upp nå bilder nu , ni får dom imorn .


natti :)

Av matilda - 15 mars 2010 21:29

Så , nu kom vi för en stund sen hem. och jag måste säga att filmen var superbra ! ,

men den va jätte sorglig. jag är beest så jag höll tårarna inne JAO , öh coolt. nä,

men den är värkligen sevärd , av mej får den 5/5 . it was a superfilm ! , de handlade om en

pojke som fick nåt fel med hjärnan när han ramlade med cykeln. låg på sjukhuset jätte länge , när ni ser den kommer ni förstå vad riktig kärlek egentligen är. jag lovar de.


Av matilda - 15 mars 2010 15:37

HAHHA , hej . bloggadeinget igår heller , jag bloggar typ inte längre , hhö.


igår hände inte så mycket förutom att jag var på nordic med fanny & kollade på fotboll & hockey . de va ju småkul :D

bilder får ni sen ;)


men a , idag hände inte så speciellt mycke på skolan, sonja va tillbaka.

mjjjaao, imorgon är det fotbolls sakomojjs på nordic. kommer ni o kollar ? , jag ska spela wowyy. amazing..

nä , men de blir kul , vi kommer vinna. säg lycka till :)

så blir vi alla glada ;)


nä , men ikväll ska jag på bio med mamma , moster & kusiin.

vi ska se "änglavakt" , tror den är awesome :D


Men vi ses snart igen . puss & kram (L)

Av matilda - 14 mars 2010 09:56

hej bloggen , förlåt att jag inte bloggade något igår . men jag hade fullt upp.

Dagen började med att jag fixade mej och lite sånt , sen gick jag till jossan. va där en stund sen drog vi t nordic.

massa killaar har fotbollscup där i helgen somsagt. vi kollade runt där träffa lite kompisar , kollade på älgarna :u

sen träffade vi johan , wille & jonte. dom typ följde efter oss , haha , kul. vi va där nere på nordic till typ 2 ?

a sen gick vi till statoil och jag köpte ett äpple , jag vet . nu tänker ni bah ; WOw ! , hahah.

efter statoil gick vi tillbaka hem till jossan , där gjorde vi smoti *stavning* , den va god. osså igår kväll var jag på alnö & grattade alva och moster , där kollade jag på melodifestivalen. De sög att anna vann :o

jag är säkert inte den ända som tyckte att eric saade skulle vinna , eller hur ? , han va ju asbra .


här har ni gårdagens outfit.

inne :

  

kofta

halsduk

linne

jeans

ute :

  

skinnjacka

jeans

halsduk

linne

kofta

Av matilda - 12 mars 2010 23:36

tjena , nu ska jag visa er tre "matchningar" som jag fixade förut med min som sagt nya oversizade t-shirt , så checka (:

 

     

        

Här är då min nya "pöströja" , den är kiing (y'


NATTI / kram matti (L

PRESENTATION


Hej och välkommen till min blogg! Jag heter matilda och är tretton år. Här på min blogg skriver om allt möjligt! Mina intressen är att shoppa, dansa och vara med mina kompisar. Det är de bästa jag vet! Kommentera gärna. ENJOYY

FRÅGA MIG

26 besvarade frågor

SENASTE

OMRÖSTNING

Vad ska du göra i sommar?
 åka utomlands
 bara vara hemma
 festa!
 umgås med släkten och vänner
 chilla med kompisar

SÖK

I ARKIVET

KATEGORIER

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

BLOGGVÄRDE

LÄNKAR

FRÅGOR & SVAR


Ovido - Quiz & Flashcards